مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:152020-11-25بين الملل

نظرسنجی| مخالفت اکثر فلسطینی ها با ازسرگیری روابط امنیتی و مذاکره با تل آویو


نتایج یک نظرسنجی که سازمانی غیردولتی در کرانه باختری انجام داده، نشان می دهد، اکثر فلسطینی ها با ازسرگیری روابط امنیتی میان رام الله و تل آویو و نیز ادامه مذاکرات سازش مخالف هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مرکز نظرسنجی فلسطینی که مقر آن در بیت لحم قرار دارد در جدیدترین نظر سنجی خود به بررسی نظر فلسطینی ها درباره ازسرگیری روابط امنیتی میان تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی پرداخت.

بر اساس گزارش خبرگزاری آناتولی ، 59 درصد از افراد شرکت کننده در این نظرسنجی با این اقدام رام الله موافقت و 38 درصد مخالفت کرده اند و مابقی نظری نداده اند.

تشکیلات خودگردان در هفته گذشته (هفدهم نوامبر) اعلام کرد، پس از توقف شش ماه روابط امنیتی خود با رژیم صهیونیستی ازسرمی گیرد.

همچنین 81 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی مذکور اعلام کرده اند که به تعهدات رژیم صهیونیستی و التزام آن به توافق های امضا شده با تشکیلات خودگردان اعتماد ندارند و تنها 15 درصد اعتماد خود را در این خصوص اعلام کرده اند.

52 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی مذکور گفته اند مخالف ازسرگیری مذاکرات سازش با رژیم صهیونیستی هستند و 43 درصد اعلام کرده اند که موافق این امرند؛ مابقی نیز نظری نداده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرسنجی| مخالفت اکثر فلسطینی ها با ازسرگیری روابط امنیتی و مذاکره با تل آویو

نظرسنجی| مخالفت اکثر فلسطینی ها با ازسرگیری روابط امنیتی و مذاکره با تل آویو